Vegan baked oats met blauwe bes en framboos

Heb je wat langer de tijd voor je ontbijt? Dan raad ik je aan om deze vegan oats te maken. Moeilijk is het niet, maar je moet wel even geduld hebben! Deze baked oats zijn voedzaam en het allerbelangrijkste, mega lekker. 

 

Tip: maak dit gerecht met verse vruchtjes en niet met vruchten uit de diepvries. Deze houden meer vocht vast waardoor je oats waterig worden. Daarnaast slim om op zondag een grote bak te maken, zodat je maandag wat op kunt warmen voor je naar je werk gaat!

 

Praktische info

Moeilijkheidsgraad: *

Aantal personen: 2

Bereidingstijd: 20 min

Wachttijd: 30 min

 

This is how we do it

Verwarm de oven voor op 200 graden.

 

Vet de bodem en randen van een ovenschaal in met kokosolie. 

 

Verdeel de helft van de havermout over de bodem van de ovenschaal. Strooi hier 1 el lijnzaad, 1 el chiazaad en 1 el hennepzaad en een snufje zout overheen. 

 

Doe de helft van de blauwe bessen en frambozen in de ovenschaal en herhaal vervolgens bovenstaande. 

 

Meng de agavesiroop met de amandelmelk en schenk deze voorzichtig in de ovenschaal. Doe wat toefjes van de gemengde notenpasta of cashewpasta over de oats heen.

 

Zet de ovenschaal in de oven en wacht 30 minuten.

 

Eet smakelijk van je vegan baked oats! =)

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Highlights
Please reload

Archief
Please reload

Categorie
Please reload

Get in touch
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon